Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Bij Care Pro streven we ernaar om onze e-learning cursussen en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent of een klacht hebt. We nemen klachten serieus en zien dit als een kans om onze diensten te verbeteren. Hieronder vind je informatie over hoe je een klacht kunt indienen en wat je kunt verwachten van het proces.

  1. Indienen van een klacht
    Heb je een klacht? Stuur dan een e-mail naar ons klachtenadres: info@care-pro.nl. Vermeld in je e-mail duidelijk:
    • Je naam en contactgegevens
    • Een beschrijving van de klacht
    • Eventuele relevante informatie, zoals de cursusnaam of datum van het voorval
  1. Ontvangstbevestiging
    Na ontvangst van je klacht sturen we je binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierin geven we aan dat we je klacht in behandeling hebben genomen.
  1. Beoordeling en afhandeling
    Onze klachtenafdeling onderzoekt de klacht zorgvuldig. We streven ernaar om binnen 14 dagen een reactie te geven. Indien meer tijd nodig is, zullen we je hierover informeren en een nieuwe termijn aangeven.
  1. Uitkomst en opvolging
    Je ontvangt schriftelijk een bericht met onze reactie op de klacht en, indien van toepassing, welke acties we ondernemen om de situatie te verbeteren.
  1. Vervolgstappen
    Indien je het niet eens bent met de uitkomst, kun je binnen 14 dagen een bezwaar indienen, waarna we de klacht opnieuw in overweging nemen.

Contact
Voor vragen over onze klachtenprocedure kun je contact opnemen via info@care-pro.nl.